Sharon Tandy – o seu nome real era Sharon
Finkelstein, pero Tandy soaba obviamente máis comercial – mudouse
desde a súa Sudáfrica natal a Gran Bretaña en 1964 en busca do
éxito pop. Ali gravou varios singles na segunda metade dos sesenta
que revelaban que Tandy non era unha cantante beat ao uso, ao xeito
de Marianne Faithfull, Lulu, ou Dusty Springfield. O seu estilo soe
ser incluído niso que na época se chamaba blue eyed soul.
Soul “a la maniera” negra, interpretado por brancos, vamos. O
manager de Tandy, Frank Fenter, era o xefe de Atlantic no Reino
Unido, así que grazas a esta conexión, Tandy chegou
a gravar algún single nos estudos de Stax en Memphis.
Pero ademais,
Sharon Tandy formou parte dunha particular sociedade que a separou
definitivamente doutras cantantes femininas da época. Resulta que
Fenter representaba tamén
aos feroces Les Fleur de Lys,
unha brillante banda de Southampton considerada parte diso que agora
se chama Freakbeat. Isto é, o son de certas bandas – sobre todo
británicas – no momento en que mutaban do r&b cara á
psicodelia. En realidade, o Freakbeat non é senón unha foto fixa –
tomada a posteriori - da parte máis crúa do pop británico
correspondente ao período 1965 a 1968.
Sharon Tandy e
Les Fleur de Lys non só gravaron xuntos, senón que estes tamén
funcionaron como a súa banda de acompañamento en directo. O
resultado máis lembrado desta sociedade é o single publicado por
Atlantic en 1967 Hold
on/Daughter of the Sun.
Pero
finalmente Tandy nunca chegou a conseguir o éxito comercial que
buscaba, así que para finais dos sesenta decidiu voltar a sudáfrica,
onde continuou a súa carreira con éxitos locais.
E todo isto a
conto de que Sharon Tandy Morreu en marzo deste ano. E como homenaxe,
unha actuación en directo no seminal programa alemán de televisión
Beat Club, no que, por certo, por algún motivo, a banda non aparece
en plano.
Ningún comentario:
Publicar un comentario